skön dag :)

Hej

Har vart helt underbart väder även idag och jag stor trivs har oxå bättrat lite mer på brännan nu :) .. kl 11 nån gång i morse så kom Andreas hit, han fixa min cykel hihi super gald :D tack vännen.. sen gick vi ner te ica och köpte lite fika och filten hade jag me så la vi oss nere vid sundsta och sola.. så jäla underbart kunde nog ha legat där hele dan men vi gick tebaks igen vid 2 tiden, slängde in grejjerna sen gick vi ner te stan, Andreas gick hem men jag gick te stan och kika lite, uträtta lite ärenden, va in te Helen en sväng så stod väl där och tjöta i en timme typ :) sen gick jag vidare te mic där Tomas va och då fick jag ÄNTLIGEN mitt SCHEMA för sommarn :D och det såg riktigt bra ut.. är ganska många nu som ska jobba under sommarn så det va inte lika full speckat som det va förra året och det e ju underbart så man kan ha lite tid för annat i sommar oxå :P..


den här bilden e tagen förra året men vi låg typ här och det va lika underbart väder idag som på bilden :)

fick ju reda på idag oxå att jag ska jobba imorn på bergvik 10-17 blev det nu va först meningen att jag skulle jobba hele dan men se det orkar jag inte sen hade jag tänkt att åka hemhem imorn oxå så då gjorde vi så att jag fick sluta 5 så jag hann me bussen, sen skulle Tomas komma och ta kvällen på bergvik.. så det va ju bra :)..
så jag åker alltså hemhem imorn kl 17.35 till Åmål så får de komma och hämta mej där :P..

Nu ska jag ta mej en till sväng ut kanske eller så blir det tv hehe

pussar // mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0