sola i karlstad

Ojojoj va hett det e ute 30 grader visar termometern och kl e 17.. vikken sommar vi kommer få tror jag :) ja gillar sol och värme väldigt mkt men det e inte lika kul när man bränner sej :(
Helen och Jag åkte ut te Bomsta i morse typ vid halv 11 så då la vi oss där på stranden och jäklar va gött det va :D va inte så mkt folk men det kom fler och fler.. sen kom även helens ex och hälsa på, och han va väl trevlig ..
jag smörjde in mej rätt väl för jag vet ju att jag gärna bränner mej men ändå lykades jag bränna mej och gissa vart hihi mellan brösten hur nu fan det gick till det e som en röd triangel precis i mellan under brösten.. skumt asså sen brände jag mej även lite i ansiktet :/ solen e stark nu MÅSTE smörja in sej.. vid 14 tiden åkte vi te bergvik gick in på Maxi och handla lite mat sen åkte vi hem te Helen va me upp en stund och tjöta sen cykla jag hem och tog en dusch hade sand överallt kändes det som..  och nu sitter jag inne och kollar på det fina vädret :/ har nyss laga mat och röjt undan lite här ska diska oxå tänkte jag.. vill ut men jag känner inte för att vistas i solen just nu när jag brännt mej får lugna ner sej lite först så e nog inne ett tag te så kanske jag tar en sväng ut senare när det kylt av lite och så :P..

Syrran e nere vid Biblioteket och pluggar me Nina, gött att va hemma själv så man kan lyssna på musik och väsnas lite hehe :P..

Får ta tag i disken nu
pussar// mika



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0