Torsdag :)

och i morn e det redan Fredag och då drar vi hihi :) ska blir så roligt att komma ut på nått och åka nån stans :D alla presenter e klara så nu e det bara att tuta och köra, måste låna pappas GPS oxå annars hittar vi nog inte :/ sen e det de va jag fasen ska ha på mej, vädret lutar ju att va lite si så där mulet och sol, jaaa får se vad det blir ;)

har nyss fått i mej en kopp teh och två leverpastej mackor :) svettas lite smått blir så varm när jag dricker teh men de e väll så det e..
Idag ska jag ju träffa Emelie när vet jag inte dock vi får väl se när hon vaknar så ringer hon väl :)



det här e det jag köpte i tisdag när jag va på stan

beige färgade shorts H&M
corall färgat linne H&M


pussar // mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0