underbara onsdag :)

hej hej

Nu äteligen funkar bloggen igen har vart ett så kallat "drifft stopp" i systemet idag så det har inte gått att logga in men nu kanske så ...

Är en helt underbar dag idag nu har solen äntligen hittat hit och värmen är på G oxå :) jag gillart :P.. va ute och gick i morse gick ut halv 9 så va jag tebaka 9.15 så det blev en 45 min promenad och det va underbart gött.. tog en ny runda idag längst kroppkärsjön fast åt andra hållet inte mot sjöstad och det va riktigt fint där så det kommer nog bli fler turer där :).
sen börja jag me tvätten hade inte allt för mkt så det gick ganska snabbt, det märks ju me andra ord att syrran inte bor här längre, mindre tvätt och mindre disk :D..
kl 13 cykla jag ner te stan och mötte upp Dawda och Lollo som satt vid waynes,sen gick vi lite i affärer och kolla men hitta inget och jag har inte råd heller. sen gick vi och köpte glass vid pråmen så då satte vi oss där på gräsmattan i solen helt underbart.. och vi kvart i 4 cykla jag hem..
senare idag så ska jag me Lollo till Långserud :) ska bli kul.. få lite lant luft hehe eller koluft kanske haha.. ska besöka deras stora ladugård och kolla in alla 300 kor hihi fränt :P.. sen blir det nog även ett dopp i det blå imorn om vädret håller i sej det hoppas jag verkligen.. ska va där tills på fredag eller så blir det torsdag kväll. jobbar ju på fredan..

ska fortsätta packa lite sen kanske man ska ge sig ut igen och få lite mer sol innan den försvinner..

ni får ha det så bra
pussar // mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0