vill ha helg

Hej :)

har precis kollat på Grey´s :) just nu bästa serien ever tycker jag.. det e fruktansvärt spännade och en del rörande helt klart bäst rakt igenom =).. blev några tårar idag me hihi.

Åkte ju ut och jobba nu i eftermiddags på Bergvik 17.30-20 blev faktiskt ganska mkt folk fast jag trodde att det skulle va lungt men jag hade näst in till rusch hela tiden de två och en halvtimme jag stod där, så kul att jobba då :) då vet man verkligen varför man e kvar och jobbar där man jobbar för det e jätte roligt me mkt kunder och framförallt glada kunder :) Bytte ju av Helen som jobba och gissa va hon hade me sej, joo den nya Maraboon strawberry och den va sååå gooood, älskar den, verligen sommrig <3 vill ha mer, de har inte fått in den här på ica än, Helen hade köpt den på Coop ute på bergvik men orka åka dit hehe jag hoppas den snart kommer in här me :D

vill ha helg NU för på fredag då drar jag och Sandra te götet :) på Fridas student ska bli jätte roligt att få träffa alla dom igen, åker nån gång på förmiddan sen blir det te skolan och fira henne där sen blir det kalas hemma hos henne på kväll :D jag och sandra åker hem te torrskog på Fredag kväll så blir även en liten visit hemma innan jag på lördag får åka upp te Karlstad igen för jobbar på söndag.. fullt upp me andra ord men det e då som jag trivs som bäst när det händer mkt hehe :P..

Imorn ska jag va me Emelie :) vi ska gå och rösta eller inte jag men ska följa med henne.. det e det jag vet vi ska göra sen vet jag inte vad det blir.. kan hända att det blir en tur på stan och se om man kan hitta nått som man ska ha på sej på fredag.. det ger sej imorn.. jag tar dagen som den kommer :P..

Om en stund blir det nog sängen för min del :P

Puss o natti natti // mika


Kommentarer
Postat av: Anonym

insidertips: tror det är 50% på allt på bikbok imöra=) Om du ska shoppa kanske du kan hitta ngt fynd där!

2009-06-03 @ 23:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0