HELG :D

hellu ;)

Har komme hem från bergvik nu.. jobba ju förmidan, sen kom Johanna och bytte av mej vid kvart i fyra :D
åkte direkt hem efter jag hade slutat så nu har jag lagat mej lite mat det blev blodpudding stekt potatis och lingonsylt :P .. kanske inte låter så gott i era öron men det e de faltiskt va längesen jag åt blodpudding så det va riktigt gott :)

på jobbet idag har det vart riktigt lungt första kunden som handla kom inte förrän vid tolv :/ kom lite då och då men det va väldigt segt.. får se om Johanna kan få upp de lite nu i eftermiddag :)

Kanske men bara kanske att man tar en tur och går lite senare det e ju fortfarande gött väder ute men det e tråkigt att gå själv så jag får se skulle behöva komma ut och röra på mej i och för sig hihi :P..

Nu ska jag äta lite mer sen ska jag sätta mej i soffan en stund och njuta av att helgen e här :D

pussar// mika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0