hos Lollo

Hej hej

Nu sitter jag hemma hos Louise gör inte specielt mkt har kollat lite på tv och förut så vräkte vi i oss var sin subway baguett :) det va mkt gott e fortfarande mätt hihi...

Åkte ner te stan vid halv två typ då gick jag direkt upp te duvan och lämna tebaka skorna sen prata jag lite me mari och nina sen gick jag och åt på duvans café blev en kyckling sallad.. sen gick jag runt i affärer tills kl va halv 5 typ men jag fick bara tag i hårfärg och en ny väska :)..
när jag kom hit så färga vi mitt hår blev jätte bra e super nöjd :) får lägga upp bild nån dag sen klippte jag Lollos hårtoppar hihi så vi hade en liten hår studio här en timme typ :P...
sen blev jag hungrig så då tog jag me lollo ut, tänkte vi skulle käka pizza men det finns fan nästan inga pizzerior i stan och där det finns så e det skit dyrt så det fick bli subway men det e ju super gott de me :P...

vet inte om jag ska sova över här e ju tänkt så syrrans kille skulle ju komma ikväll men nu ska han helt plötsligt inte komma för det gick inge tåg men fan va smart av han (not) man kollar väl om det går tåg innan man ska åka och inte två minuter före jävla smart inte så han får allt skylla sig själv.. jag vet inte om jag har orken att åka hem bara så det blir nog att jag sover här ändå :)

idag e det premiär av ballar av stål :O ska ni se det??? det ska vi hihi kanal 5 kl 21.55

puss//mika



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0