idag börjar äventyret :D

God morgon el förmidda kanske :)

Hoppas allt e bra med er :) idag mår i alla fall jag toppen solen skiner som aldrig förr och det e klarblå himel så det första jag gjorde när jag vakna va att gå ut och gå men det va inte lika skönt ute som det ser ut blåste som fansen ute och det va ganska såå kallt.. sen hoppa jag in i duschen och nu har jag koka mej ägg och gjort mackor me en kopp te till :)
sen ska jag röjja undan disken sen får man göra sig i ordning så smått FÖR IDAG ÅKER JAG  :P kl 13.48 går mitt tåg ner te göteborg. måste ner te stan lite innan och växla lite mer pengar och så hihi...
och me detta vädret oxå såå känns det ju helt UNDERBART jag hoppas hoppas hoppas att det får va så här hela veckan nere i danmark :).



vi kanske inte hörs på ett tag nu och ni vet ju varför ;)
men får jag tillfälle te dator och internett så själklart :P..
ha en underbar vecka
och njut av solen så mkt det går nu det ska i alla fall jag göra :D

pusssar// mika

Kommentarer
Postat av: Emelie

jag hittade det på nån sida :P vet inte riktigt va de va för nått ;p



Du får ha en underbar resa :D

Puss

2009-03-24 @ 12:57:22
URL: http://mlliii.blogg.se/
Postat av: Rebecca (:

ååh vad kul! :D ha så kul där, vad ska du göra? shoppa?



tack ^^

KRam

2009-03-24 @ 21:39:26
URL: http://rebeccalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0