Måndag

God morgon

Usch ja vet jag e uppe skita tidigt och ändå är jag ledig hela dan.. men kl 8 kom Syrran hem så då kunde jag inte sova längre, så nu har vi käkat frukost och kl 10-14 har vi tvätt tid men det blir ju självklart jag som får tvätta ALLTID hon boka tiden fast hon ska åka halv 11 schyst neee :/ men jaja jag har ju inget annat för mej men skulle uppskatta om hon kunde tvätta nån gång..

Min dag blir det nog inte alls mkt gjort på.. tråkigt väder idag me men det snöar inte som tur e men det e fortfarande väldigt grått ute :(... skulle behöva träna men min kot e slut och då måsta fylla på det me 500 och jag vet inte om jag e så pigg på de vill spara pengar men träna måste man ju göra så e lite kluven..


Nu e det 16 dagar kvar tills jag åker ner te Gbg och 17 dagar tills vi Drar te Köpenhamn :D

puss//mika



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0