ONSDAG :D

GOD MORGON
Mitten på vecka e det nu onsdag den 11 mars :)
om 2 och en halv timme ska jag bege mej ner te stan... jag hoppas allt kommer gå bra :S lite nervös måste jag medge men man får hoppas på det bästa :)
Efter det ska jag åka ut te bergvik och handla mat, syrran kommer ju så sent hem efter skolan så jag erbjöd mej att handla denna gången me men nästan gång får hon handla maten i två omgångar, det ska ju vara rättvist eller hur?

ser ut som solen vill titta fram lite idag me :) underbart.. hoppas all snö smälter bort hehe vill ha grönt och vårblommor nu, kanske e lite för tidigt än men jag e så trött på vintern nu..

Hade lite svårt att sova igår kväll me det som har hänt så får man bara en massa tankar ihuvve som inte går att släppa jag e sån, därför kan jag aldrig se en skräckfilm det kan få mej sömnlös många nätter, tycker det e så meningslöst me skräck oxå va ska det va bra till det e bara sykiskt och man skrämmer bara upp sej själv.. idioti.. men jag klandrar inte dom som tittar på det bara jag slipper...

Snart får jag hoppa in i duschen sen måste jag leta upp kläder att ha på mej :)

Nu gick det inte att ladda upp bilder igen :/


Ni får ha en bra dag
puss// mika



Kommentarer
Postat av: Nikolina

skönt att ta det lungt :)

2009-03-11 @ 16:22:38
URL: http://mjaubaby.blogg.se/
Postat av: KAJSAs.

jag har blivit nominerad som veckan's blogg på: http://eelinjohanssson.blogg.se/



en röst skulle vara vänligt =)

2009-03-11 @ 18:54:00
URL: http://ksundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0