planerar

hej

Nu är snart måndagen slut känns bra hihi men eftermiddagen har ändå vart rätt okey syrran har ju inte vart hemma och det har vart gött sen har jag pratat me min kära vän Ellenor ett tag så det har börjats planerats redan för nästa resa/tripp hihi käns otroligt roligt så imorn redan blir det att ringa några samtal och så få reda på mer och förhoppningsvis redan boka :P..
ska självklart prata mer me Ellenor och folk om detta när jag kommer hem te "skogen" då vi ska ta en fika på kickis och disskutera mera men i det stora hela så e det klart och de e på mitt förslag så det känns jätte roligt :D
Kanske till och med att Ellenor skulle komma upp te karlstad imorn me Emma och hanna så då ska vi träffas då oxå...

nu har jag kollat på Färjan2 och spårlöst och snart blir det väl sängen tror jag får komma upp hyffast i tid imorn ska ringa ett samtal sen måste jag diska och sen ner te stan och prata me tomas och lämna in lönelappen.. sen får vi se hur det blir om jag åker hem imorn eller inte det beror helt på vad som sker..

hitta detta roliga förut hihi :P






hehe lite coolt e det ju och ja det e  jag på alla bilder dock en del år gamla :P

sov så gott så hörs vi imorn
pussar// mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0