Säffle

Hej

Om ca en timme så ska jag åka te säffle, Hem till Sandra och hälsa på :) ska bli trevligt...

Sov över hos Lollo inatt så har precis komme där ifrån nu, vakna av ett helt UNDERBART väder :D hjälpte lollo me tvätten sen gick vi te Ica och köpte mer tvättmedel och då köpte vi även frukost bullar och åt när vi kom tebaka riktigt gott :)

Nu kommer jag då att va hemma ett tag i dalsland tror jag kommer tebaka upp hit på helgen igen.. hoppas vädret kommer vara så här fint nu några dar då e det extra trevligt att va hemma i skogen hihi kan gå långpromenader sen ska jag även försöka hälsa på lite kompisar i bengtsfors..
så det kommer nog bli dålig uppdatering på bloggen igen en stund...

Nu får jag nog skynda mej lite ska packa och göa mej iordning innan jag åker ner te stan... ut me er i solen nu och ha en riktigt bra tisdag
Puss// mika


sandra och jag :)


Kommentarer
Postat av: Nikolina

hur blev det med håret? :)

2009-03-17 @ 18:55:27
URL: http://mjaubaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0