Söndag

God morgon :)

Har ni sovit bra? jag har sovit underbart ensam i min stora säng i natt hihi men jag vakna väldigt tidigt som vanligt så jag tog på mej kläder och gick ut på en morgon promenad :) duktig jag e va :P va skönt som vanligt att komma ut och röra på sej men vädret e inte lika fint idag tyvärr :( solen orkar inte riktigt igenom e ganska mulet men får hoppas det blir bättre fram på dan :)

igår åkte jag te Lollo vid 5 tiden och vid halv 8 kom pojkarna.. vi kolla på robinsson och Lollo och Emelie hade fixat riktigt mkt gott snacks :P... va mysigt, efter robinsson blev det en del WII spelande hehe :) och så blev det en del kortspel :D hade verkligen jätte trevligt alla e såå sköna på sitt sätt lätta att va me :)
bilder kommer Emelie lägga upp på sin blogg tror jag
Tack för en riktigt trevlig kväll :)

Nu är det inte långt kvar asså tills äventyret börjar hihi så jag har lite att pyssla med innan, tvätta ju igår så i dag ska det strykas och börjas packa en del så jag får me mej allt jag vill ha :P.. sen måste jag te banken och växla lite pengar och sätta in pengar men det får jag göra imorn..  min dag blir ganska soft me andra ord hihi och ikväll kommer väl syrran hit.
först blir det frukost ;)

pussar // mika









Kommentarer
Postat av: Emelie

hihi jaa de va de :) hihi

2009-03-22 @ 11:06:31
URL: http://mlliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0