tillbaka

Hej hej

Nu  jag tebaka i Karlstad igen efter att ha vart på besök hemma hos mina föräldrar.. har även vart och hälsat på min mormor och morfar sen har jag självklart mysat en hel del me mina katter :)...
har vart väldigt lugna dagar me andra ord och helgen blir likaså, ska jobba imorn och nu är mor och far här för de körde upp mej te karlstad idag :) jag fick en liten present i förskott :D eller liten och liten hihi...
jag fick en resväska :D en stor svart jätte fin.. så nu har jag när vi ska te danmark skita bra hehe och framtida resor :) så nu ska det resas hihi :P..

samanfattning av mina dagar i skogen

Ons:
Kom me bussen till Årjäng 16.40 typ då kom pappa och hämtamej sen åkte vi hem, väl hemma på hemtrakten så fick vi syn på massa jägar så vi stanna och visst hade det fått en liten pisse, asså ett Lodjur :) e ju lite ovanligt e ju inte så ofta man ser..
Väl hemma blev det inte mkt gjort det blev mat och sen tv framför Grey´s :)

Tors:
En riktig slappar dag jag sov ganska länge sen va det så himla grått och trist väder så jag satt mesta dels vid tven hela dan hehe..

Fre:
När jag vakna tog jag och åkte bort te mormor och morfar och hälsa på.. vägen dit va dock väldigt hal usch is bana hela vägen på grusvägen fick typ köra 40-50 hela vägen.. man e väl extra varsam nu me när man körde i diket förr förra helgen me den bilen den sladdar ju så fort minsta hastiga rörelse, men jag kom allt dit.. prata och bar in ved och mata fåglarna och spela kort och laga mat hehe ja det man brukar göra när man e där.. åkte hem vid 5 då blev det pizza och tv igen hehe :P..

Nu får jag va lite social me mor och far :)
hörs säkert senare ikväll

puss// mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0