Tvättar

Go morrn :)

vikken underbar morgon eller hur?? jag har faktiskt vart ute och gått i en timme nu på möra :) va helt underbart ute solen sken i ansiktet hela tiden och fåglarna kvittra och fiskmåsarna va framme oxå man såg nästan hur snön smälte mendans man gick hihi :) det va riktigt skönt att få komma ut och röra på sej lite.. sen när jag kom hem så var det bara för mej att ta tag i tvätten så har vart nere och satt på 3 maskiner :) det va mkt tvätt nu så jag får nog hålla på ändå te kl 2 så jag får tvättat och torktumlat allt, snart åker jag ju så då måste jag ha tvättat...
på Tisdag åker jag ner te Gbg :) då börjar äventyret hihi :P.. fick en bild av madde på hur vårt hotel ser ut ser väldigt bra ut och e bra 3 minuters gång från tågstation perfa

så här ser de ut


ser riktigt bra ut :) åååå det ska bli så roligt och gud va gött å bo på hotell det va det ju en evighet sen man gjorde :P
hotellfrukost bäst av allt ;)

vet ni, en vän sa te mej i går att SCOTTS kanske kommer till lilla BENGTSFORS på KRÄFTKALASET :D hur kul skulle inte de vara då hehe det e ju inte säkert men han hade hört att de hade pratat på de att de kanske skulle få hit dom då hihi ååå jag hoppas det skulle ju va super kul :P.. 

Nu ska jag käka frukost :)

pussar// mika



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0