2 maj

God morgon :)

sov lite oroligt i natt vakna ett par gånger av att jag låg och stirra och vred mej bara.. hade väl kollat på nått hemskt igen som jag sa så e jag skit känslig för allt..  Nu sitter jag och äter frukost det blev ingen promenad idag för jag tror inte mina fötter pallar det så det fick va helt enkelt men jag ska väl försöka ta mej ut lite och sätta mej i solen nån stans e ju helt underbart väder idag igen :D det står inte så mkt på schemat idag förutom att jag ska på Personalfest i kväll :D kl 17.30 ska jag på förfest innan vi dra te Blue moon kl 19 :) jag jobbar imorn på Duvan 12-16 så det får inte bli för häftigt ikväll hehe.. får sehur de går :P..


Bilder från valborg :)


Grillning :) Aly, Lollo och jag


Lazee, Dawda och james

 


jag och Buba

  

Bilder säger mer än tusen ord :)

Pussar// mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0