28/5 torsdag

Go morron Go morron :) 
sovit bra?

Idag e det redan torsdag det e väldans va fort dagarna och veckorna går.. ida ska jag fixa klipptid i alla fall börjar bli riktigt långt och sletet nu och det e ju gött om jag klippt mej innan studenten och alla kalas som blir snart.. ska ringa fröken röd hårstudion här nere på norrstrand, förra gången jag klippte mej så va jag ju inne i stan på duvan på Nikita och de va jätte duktiga men kanske lite väl dyrt för bara en klippning så nu ska jag testa här nere i stället :)

är riktigt tråk väder ute idag så samma som igår så blir det nog inget vettigt gjort idag heller men man vet ju inte jag kanske får en klipptid me en gång idag.. ska nog kolla på film och ta det allmänt lungt annars...


Vill vill vill tillbaka

Och en sak till jag vill verkligen te sunne i år oxå på dansbandsveckan.. det e ju så himla roligt och jag älskar verkligen att campa och bo i husvagn det e så fridfullt hihi :P...
men jag har tyvärr inte hört nån ting av nån som ska dit iår så jag antar att jag inte heller kommer dit :( om inte nån vill hänga på :D
sen det som fick mej ännu mer sugen va ju att jag såg att scotts skulle komma dit då hihi.. får aldrig nog av deras musik och dem så klart :)..

pussar // mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0