Bomsta

Hello :)

jag tog mej en tur te stranden idag :P... tog bussen ut te bergvik sen börja jag vandra mot bomsta badplats, fanns en del fina hus på vägen dit men uuhhh va långt det va mkt längre än vad jag hade tänkt, tog typ en timme om inte mer för mej att gå dit från IKEA och jag hade inte världes bästa skor på mej så nu har jag blåser under hela fötterna kan knappt gå, ser nog riktigt kul ut när jag stapplar fram ajajajaj... men när jag väl kom fram så va det ju nästan värt det för ojoj va fint det va lång sandstrand och jätte jätte fint :).. jag bada faktiskt fötterna, det va ju inte specielt varmt men hehe :P... sen la jag mej och sola i en timme typ..
sen kom super snälla Totte och hämta mej så jag slapp gå hela vägen tillbaka :) du e guld värd bara så du vet.. hade jag gått hem hade jag väl inte haft några fötter kvar nu hehe :P..
kom hem vid 4 typ då tog jag först ett gött fotbad och gjorde mina fötter rena från all sand hehe sen plåstrades de om.. sen käka jag och satte mej vid tv och kolla på Ice Age 2 :D så skön hehe.. bara att det kom ju lite tår skvättar i slutet hehe e så sjukt känslig och blödig för allt hehe...

resten av dan blir det inte mkt gjort för klarar inte av att gå nån stans så får bli soffan, ska jag klara av att gå i klackar imorn kväll så får jag nog vila upp fötterna ordentligt innan..


 lång väg........


framme vid stranden <3

 
mina stackars fötter


underbart och varmt


några vågade tjejer som tog ett första maj dopp

Pussar // mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0