fredag 29/5

God morgon :)

Vilken otrolig härlig morgon vi har :D solen skiner det e redan 22 grader här och det blåser näst intill ingenting :) som e riktig sommardag hel enkelt och samma väder ska det väl bli imorn HÄRLIGT.. får nog parvla sej ut lite sen innan man åker te jobbet..

Vakna typ Halv 10, tog ett tag innan man somna igår kväll för grannen hade fest :/ dunk dunk dunk dunk.. men det gick allt tillslut hehe... Nu har jag i alla fall diskat och fått i mej lite frukost och Syrran håller på att packa för nästa vecka flyttar ju hon hem :) då blir jag själv Göttans :P..
så Patrik skulle komma upp idag så de har bilen hem. 
lite efter halv 3 får jag åka ner te stan för vid 3 går bussen ut te bergvik, det värsta e att jag inte har nått busskort så måste betala :( men det får ju gå...

puss // mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0