hello

Har haft en riktigt trevlig dag ida :) vid 12 ca kom Emelie hit sen vid 12.30 kom Lollo och då käka vi tårta och glass och jag fick motiv toapapper av lollo och jag blev även bjuden på en tripp te långeserud nån dag framöver hihi :) Tack så mkt. sen sjöng vi singstar i säkert två timmar om inte mer hehe gick igenom alla låtar på alla 3 skivorna typ ;) men det e ju riktigt kul me singstar annars hade jag ju aldrig köpt det liksom hehe :P.. vi 4 tiden typ gick vi ner mot Rimini och käka pizza så då satt vi där en stund och vid kvart över 5 ca gick vi in mot stan då jag börja jobba på duvan kl 6 och Emelie och Lollo åkte väl hem på var sitt håll tror jag..
har haft en vädligt trevlig dag i alla fall tack så mkt mina tjejor ;)

Efter jag hade jobbat så mötte jag upp syrran vid bibblan så då tog vi följe hem och gick..va underbart att få röra på sej för va fortfarande mätt efter pizzan så det behövdes, när vi kom hem så gick vi faktiskt ut och gick ännu mer hehe kolla in nybygget Lidl som de bygger här inte alls långt ifrån oss och nu e det väl nästan klart, sen gick vi runt vid kroppkärrsjön kolla in villorna och sen gick vi oxå upp på berget här.. blev typ en 40 min promenad i solen riktigt skönt..
Nu har det kollats på Grey´s och det e sååå spännande..

Nu får det bli sängen har bokat tvättid imorn och det blev redan kl 7-10 så det e bara att ställa kl och parvla sig upp gäsp
 
natti natti puss // Mika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0