hemma i min lilla lya på Norrstrand :)

Hej hej

Nu har jag anlänt te karlstad igen efter att ha vart hemma i skogen i lite mer än en vecka, det har vart underbart att va hemhemma på landet men det va oxå gött att komma upp te civilisationen igen fast blir inte här så länge dock för åker nog redan tillbaks te torrskog imorn kväll efter jag ha slutat på bergvik för på Söndag åker ju jag te STOCKHOLM eller ja på CINDERELLA :P.. ska bli riktigt skoj :D  så jag tog faktiskt bilen upp idag så jag får me mej all packning och sen för att det e enklare och mycket lättvindigare :)

kom upp hit typ kvart över 6 sen vid 10 över 7 så åkte jag ner te stan och mötte upp Lollo och Emelie vi gick te pråmen och hade lite picnick :) det skulle komma en massa folk sa emelie men det blev bara vi tre hehe :P men lika bra va väl de va svin kallt ute så vi satt där inte så länge annars e det väldigt mysigt att sitta där :) efter det gick vi hem te Lollo en stund kolla på Bonde söker fru hihi..
jag åkte hem vi 22 och nu sitter jag här ska nog snart gå och lägga mej och ååååå va jag ha längtat efter denna sängen, ska sova länge imorn :D

Imorn jobbar jag på bergvik efter middan då så hela förmiddan ska jag ägna mej åt att packa och så sen måste jag norpra ögonbryna och raka bena hehe :P .. det e inte bara bara att åka iväg på galej :P..


Min underbara stora säng me fluffiga täcken och kuddar :)

pussar // mika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0