MannaGryn

go kväll :)

allt bra med er?? det e bara fint me mej förutom att jag har fruktansvärt ont i ryggslutet :/ det e inte lätt att va kvinna ibland .. Denna eftermiddan har jag mest tatt det lungt jag och syrran va ute på en liten promenix förut men det börja regna så fick gå in men blev väl i alla fall 30 min :) men nu e det jätte fint ute klar blå himmel och alldeles friskt efter allt regn som kommit Härligt :)...
sen har jag pratat me Madde i typ en timme :) sen gjorde jag mannagrynsgröt hihi.. har fått dille på gröt hehe :P.. e det inte havregryns gröt så e det manna hehe ;) men det e ju väldigt gott och enkelt..

Och ja just det Tomas ringde förut me nu i eftermiddag så imorn blir det jobb för min del :) på bergvik 15.30-20 känns ju riktigt gött.. så det inte blir ännu en slappar dag.. 


 ;)

pussar // mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0