Party Party!!

Hellu :)

Nu e jag hemma en sväng mellan varven hehe :P.. vid halv 11 i morse typ så åkte jag ner te stan då gick jag först in på systemet och köpte lite godsaker :) sen gick ja me det te Lollo som stod start klar i dörrn så det va bara att ge sig ut igen efter vi lagt det i kylen. då gick vi te mussét och mötte upp lollos mor och far och så :D så gick runt och kolla på de massa olika fotografierna fanns en del jätte fina bilder men måste nog säga att jag tyckte om lollos mest :P.. men hennes bild på Kajsa katten va riktigt fin :) katt tokig som jag e ;P så självklart hamna min röst på henne :D sen fika vi, åt en jätte go tunnbröds rulle me kyckling klet i mums mums.. när kl paserat ett så gick vi hem te lollo igen där kolla vi på förra avsnittet av robinsson hihi såg ju inte det förra lördan eftersom jag va på pers festen.. och vi halvfyra typ så va jag här hemma så har diskat och så nu ska snart göra mej lite i ordning för kl 6 så ska jag hem te lollo och då blir det PARTY PARTY !! :D ska te nöjes senare ikväll hihi.. ska bli skojsigt..

ne nu får jag nog kanske se om jag kan laga te nån mat innan jag drar, annars blir en väl för full ikväll HAHA nää då jag brukar allt va ordentlig ibland  :)...


Här e då Lollos bilder som hon ställde ut med :)

puss // mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0