söndag och Morsdag

good morning sunshines

Lika underbart Väder idag :D i like it... ska dock jobba idag men det e bara fyra timmar så det e ju lungt. tänkte att jag skulle gå ner te jobbet har ju fortfarande inget busskort sen står min cykel hos Lollo så får hämta den sen..
jobbar på Mitt i City 12-16 ida är sussis tid egentligen men hon tog ju min förra söndag när jag va på kryssningen..

idag är det morsdag oxå så glömm inte bort att uppvakta era mammor.. jag får ringa sen efter jag har slutat och så får hon få nått litet när jag kommer hemhem när nu det blir, det får vi se hehe...

ne nu ska jag försöka hitta nått som jag ska ha på mej sen äta frukost och göra mej iordning inför dagen :)

pussar// mika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0