Tisdag 12/5

Go förmiddag :)

Har det fina vädret kommit tillbaka nu tro?? Idag e det UNDERBART ute.. va ute på min promenad i morse på ca 40 min va jätte gött, solen värmer som bara den och det blåser inte alls mkt :D snälla snälla snälla säg att det e sånt här väder imorn när vi ska gå vårruset..
Vad händer idag da tro? nja först och främst ska jag i alla fall städa toan för imorn kommer ju kusinerna hit och sandra så det får ju va rent. plus att det e första gången för kusinerna att se lägenheten :)..  lite senare så ska jag nog ta mej en cykel tur ner te stan och kolla lite i affärer, ska se om jag kan hitta nån present te Linda och Pappa. vi har ju 100 års kalas te helgen :P. jag 21 syrran 24 och pappa 55 = 100.. vet bara inte vad jag ska hitta på hmm.... 

Nu ska jag börja städa

pussar // mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0