Tisdag 19/5

GRATTIS!! Elin som fyller 20 år idag :)

hej hej!!

va nån dag sen jag skrev nu men som ni vet så e jag fortfarande i skogen och denna datorn e nog segast i världshistorien ;P jag åker inte upp till karlstad förrän på torsdag om inte nån ringer från jobbet och säger att jag ska jobba.. jobbar på fredag på bergvik 15.30-20..

i lördags så hade vi ju kalas här :) och vi blev hela 20 st.. åt jätte god mat och tårta sen va det ju eurovision som vi kolla på Grattis till Norge :) super rolig att de vann tycker jag och låten e faktiskt riktigt bra :) så det blev en lång kväll men kul va de :D   i söndag så blev det en riktig slappar dag va underbart väder ute så jag låg på däck nästan hela dan och stekte och färg har jag fått hehe helt klart sen va jag och mamma en tur te mormor och morfar oxå på eftermiddan där..
igår åkte jag och Mormor ner te Bengtsfors och handla sen va jag hemma hos dem resten av dan.
idag vet jag faktiskt inte vad jag ska hitta på men det ger sej väl :)..

Nu ska jag i alla fall gå ner och käka lite frukost

pussar// mika

Kommentarer
Postat av: Elin

Tack tack tack!! ^^

2009-05-21 @ 12:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0