Torrskog

Hej hej

Nu e jag hemma i torrskog e skit tråkigt väder idag :( bara regnar men kanske att det skulle bli lite finare på eftermiddan, får hoppas på det.. Idag blir det nog inte så mkt gjort ändå.. väntar på att Sandra ska ringa så ska vi se om vi ska hitta på nått eller om hon skulle åka ner och jobba.. i så fall så tar jag mej nog en tur te mormor o morfar..

Sprang ju vårruset igår elle ja inte sprang då men hehe.. kusinerna sprang och syrran, karin och kristin va inne på 20 min i alla fall så de spinna på bra.. jag och sandra gick ju men vi gick ju på rätt bra ändå tyckte ja vi höll 10 min exakt på varje km, vi starta 19.08 och va inne i mål 19.56 :) så jag måste säga att jag e nöjd ändå.. när vi hade komme i mål så fick vi medalj hihi och en banan,energi dryck mm, och sen så fick vi ju även en hel korg me mat tunnbröds rullar m olika på lägg cider och yoghurt mm :D efter vi hade käkat så gick jag och sandra hem jag packa mina sista grejer sen åkte vi hemhem. va en sväng in i säffle oxå hihi hon va ju tvungen att ta raggen :P.. måste säga att Sandra e kung på att köra jag känner mej så trygg när jag åker me henne och hon har haft kört kort i snart 3 månader nu :)...  när vi närma oss skogen hihi så hoppa det fram en massa djur på vägen tex ett Lodjur, älg, hare, grävling , rädjur mera harar hehe det märks ju me andra ord när man närmar sej hihi :P.. va hemma typ 23 kanske.. 

ne nu får jag nog logga ut ifall Sandra ringer :) ni får ha en bra dag
 pussar // mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0