091106

God Morgon :)

Usch jag e jätte trött och seg idag men det va lika bra att gå upp så man får nån ting gjort. Ska snart börja och diska sen ska jag ta ett varv me damsugarn hehe..  Kl 13.00 ska jag ner te Stan och ****** sen ska jag in te Scorett och hämta mitt ansällningsbevis,sen vet jag inte om jag ska ta en tur in på bibblan igen och skriva ut några fler CV men det får vi se då annars tar jag det te veckan.. Efter jag uträttat mina ärenden i stan så ska jag i alla fall ta mej en tur ut te Bergvik och handla mat.  gjorde ju rent frysen igår så där får det plats en massa nu ;) sen e det typ slut på allt som bröd och mjölk och sånt viktigt så jag måste handla.. 

Det e gött att det e fredag idag :) fast det blir nog bara lungt för mej ikväll skulle jag tro,ska ju åka hem te bengtsfors imorn igen, då blir det direkt hem te Linda och på tjejmiddag typ :) mkt trevligt och sen på söndag e det ju farsdag och då ska vi ut me släkten och äta på ett fint ställe :)..
Ni har väl inte glömt farsdag??

Nu får jag sätta igång me disken..

ha en bra dag // MIKA

 


Kommentarer
Postat av: emelie -

SvaR: ååh, tackar :)

2009-11-06 @ 11:09:12
URL: http://mewlii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0