ännu en dag..

.. i skogen

Hej hej

jupp jag blir kvar hemma i skogen denna dagen oxå för det e ingen som orkar köra mej upp te Årjäng men imorn blir det hem te Karlstad :) ska åka redan halv 3 så då e jag inte uppe så sent heller gött de :D..

Dagen i går va världelös gjorde INGEN TING vi va inte ens te mormor o morfar för mamma va så himla dålig så hon orka inte och då orka inte jag heller vi låg bara i soffan hela dan och kolla på tv typ.. men idag blir det en sväng dit, dock bara jag och pappa för mamma ligger fortfarande och e dålig :/.. 

Jag hoppas ni har haft en bättre helg än vad jag har haft :)

 P.S. svarar som vanligt på era komentarer när jag kommer hem för här funkar det bara inte..

PUSS//MIKA


Kommentarer
Postat av: Bnsm ღ

Förlåt för sent svar men jag har haft fullt upp (: hoppas allt är bra med dig och att du får en mysig söndagkväll! (:



Kram!

2009-11-15 @ 16:58:39
URL: http://bnsm.blogg.se/
Postat av: emelie -

Svar: Ja, det kan jag tro :)

2009-11-16 @ 13:56:28
URL: http://mewlii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0