Bibblan

Go morgon :)

Jag försov mej lite idag fick lite panik när jag såg va kl va skulle ju va 11 vid biblioteket men nu har vi skjutit upp det te halv 12..  då blir det att grejja resten me mitt CV och sen få det Utskrivet :) Gött o äntligen få det klart, så man kan se te att det händer nått hehe..
Gubbarna utanför håller på och bankar och har säg men ändå lyckades jag sova så länge hehe helt otroligt men det blev ju rätt sent i går så va nog väldigt trött...
det e såå gött o sova bara hehe och jag älskar min stora säng :D

Efter bibblan blir det en tur i te stan ska bla hämta min cykelpump som jag glömde igår på scorett sen ska jag dela ut lite CV :)
¨
Nu får jag göra mej i ordning..

Puss så länge // MIKA


Kommentarer
Postat av: Malle - Hockeyfru

härligt de! vi hade film & myskväll o sen va de hockey :) hoppas du får napp på nåt jobb!

2009-11-05 @ 11:05:46
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0