Bröllopsfotografen

Hellu

Nu ar jag komme hem från bion, den va si sådär.. tycker om skådespelarna men hade nog förväntat mej att den skulle va bättre och roligare.. men av svenska filmer krävs det en hel del för att man ska tycka dem e bra faktiskt.. Sällskapet va i alla fall väldigt trevligt och mysigt :) så jag ångrar inte att jag gick på bio...



Nu ska jag snart hoppa i säng för ska upp hyffsat tidigt imorn och ner te Biblioteket och få skriva ut mina CV :) sen ska jag väl gå runt och dela ut dem på stan e tänkt innan helgen i alla fall..  hoppas på jobb snart :) hoppas kan man ju eller hur även om arbetsmarknaden inte ser så ljus ut just nu..
Nått som e ljust e att det har kommit snö på backen :) sååå fint i love it <3 får sälen längtan me en gång hehe.. jag gillar vintern när den e vit inte blaskig hehe och Julen självklart mmmmys :)

natti natti puss // MIKa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0