don´t stop believin

 Kolla ni på Glee ?? jag tyckte serien va helt okey :) så jag kommer nog absolut att följa den för det finns ju inget annat på torsdagar att se på ändå hehe..  jag älskar musik och dans filmer så detta passa mej perfekt hehe :D


vad tycker ni om Glee??


  
Nu har jag boka tåg biljetten te Åmål, så ska redan åka 09.04 imorn så e jag i Åmål strax efter 10 och så går bussen te Bengtsfors 10.15.. så jag kommer va i Bengtsfors skit tidigt ju :/ ska ju inte in te tandläkarn förrän 13 och va fasen ska jag göra i Bengtsfors i två timmar sj???????  hade det gått fler bussar i nån normalare tid hade jag inte behövt åka härifrån så tidigt och oxå inte behövt vänta.. man får verkligen migrän på detta...

Nu blir det snart sängen för mej upp tidigt imorn som sagt :/..

PUss// MIKA



Kommentarer
Postat av: Em

jag ska också följa den :)

2009-11-12 @ 23:00:31
URL: http://mlliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0