flängt runt

hellu :)

Det blev en tur ner te stan te slut för det blev så tråkigt hemma, gick dock inte te bibbla och skrev ut mer CV utan jag va först in te Lollo och lämna boxen sen följde hon me mej in te stan så kolla vi lite i affärer köpte tyg :D så nu ska vi sy oss klänningar haha får se hur det går :P.. sen börja hon jobba så jag gick runt och kolla lite själv och när hon va klar så blev jag bjuden på en subway bagett :) som vi åt hemma hos henne sen och kolla på desperate och nu e jag hemma igen :D

det bara regnar och regnar tar ju aldrig stopp, det har väl regnat konstat hela dan i dag nästan förutom i morse.. det e så tråkigt och allt blir dy blött.. när jag gick ut te bussen förut så tyckte jag det ändå va lite mysigt att höra dropparna som träffar paraplyt medans man står under helt torr hehe :).. fast det va i och försig kallt men jaja hehe lite posetivt i allt negativt :P..

idag e det nästa avsnitt av Glee oxå det får ni inte glömma det ska i alla fall inte jag :)..


Lollo :) en av hennes klänningar hon har sytt


Puss // mika


Kommentarer
Postat av: Em

Jag vill ha sommar sommar sommar :D vill vara brun :D

2009-11-19 @ 19:49:12
URL: http://mlliii.blogg.se/
Postat av: A.C

aa lr hur..

jbbigt att dt ska regna hela tiden..förstör allting asså...orkar inte ens dra ut för man vill inte bli blött..hha..trots jag har bil men ändå..bilen blir så smutsig:( asch...

orkar inte tvätta bilen när dt e så kallt ute..hemskt ju=/ ..

men hörde att dt skulle bli sol i helgen:D vi får väl hoppas:D haha.^^



jag har ingen anningen vad jag ska göra faktiskt trots jag har lååång helg..har inga föreläsningar från imorgon tills på tisdag:) så hittar väl alltid på ngt fast jag var jag kmr bli lat:p haha..~~

2009-11-19 @ 21:02:14
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: CHRJ

Jag vill också kunna sy klänningar!



sV: Ja kul, men somsagt svårt! :)

2009-11-19 @ 21:39:40
URL: http://chrj.blogg.se/
Postat av: Stefanie

Ja precis! Ha en bra helg!

2009-11-20 @ 11:30:08
URL: http://lothigiius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0