fortfarande kvar..

.. i skogen
det blev lite ändrade planer så åker hem te karlstad på onsdag istället, måste vänta på några mediciner som inte kommer förrän imorn så det e därför lite surt men det får väl gå, mamma e ju hemma om dagarna nu eftersom hon e sjuk.. 

Idag va vi tidigt iväg te Bengtsfors Jag, Pappa, Morbror o Mormor :).. va och kolla och provkörde den nya bilen :D.. den nyaste årsmodellen 2010 av polon jätte fin.. det ska bli kul me ny bil för antagligen blir den väl "nästan" som min hihi det kommer nog i alla fall va jag som kör den mest :P.. Sen va vi och handla och fika på kickis innan vi drog hemmåt igen.. Bilen e väl klar och här om ett par dagar :D..

Imorn blir det ner te Bengtsfors igen för att hämta ut medicinerna annars blir det nog bara lungt, Längtar te onsdan då jag får komma hem igen te min lya och dator hihi :P..

Nu kallar maten ;)

pussar// MIKA

Kommentarer
Postat av: emelie -

Svar: Vilken tur för dig :) För jag har ont i huvudet än, helt värdelöst ju..

Jodå, det har jag allt, det blev mycket mys med pojkvännen och lite fest :) Själv då ?

2009-11-18 @ 18:41:56
URL: http://mewlii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0