Månen :)

Go morgon

Förlåt för att jag inte skrev nått mer igår men dagen i går så va det full rulle från möra te kväll :) gick ner te Helen på möran och så åkte vi ut te bergvik där vi handla lite på systemet och sen skulle Helen kolla kläder så då gick vi runt och kolla lite och hon hitta sej en jätte fin klänning på gina :) sen va vi ju tvugna att säga hej te cathrine som jobba och då blev vi ståendes där och tjöta sen skulle cathrines frisör komma och sätte på löshår på henne så då va vi snälla att stanna kvar så fick sörva lite kunder i mellan medans de höll på och grejja me håret och det blev jätte fint långt och så locka hon det, blev lite avis faktiskt så skulle jag me vilja ha mitt hår hehe.. efter det så blev det en sväng in på maxi och då hade kl blitt så mkt så vi va döhungriga hehe så köpte me oss kyckling o potatissallad och bagetter som vi tog me hem te Helen så satt vi och käka där :) sen körde hon hem mej och då va kl 4 så hade bara en timme på mej att göra mej i ordning för kl 5 skulle jag va hos Helen igen för sen vidare te Nina och cathrine :) väl där blev vi bjudna på drinkar sen lyssna vi på musik och tjöta innan sara kom och hämta oss och körde oss te duvan där vi träffa alla andra och så blev det lite förfest där innan det va dax att dra vidare igen te månen hehe.. vi knödde in oss 7 st i saras lilla bil plus hon då hehe inte specielt lagligt men kul va det :P.. kom te månen i alla fall utan att bli stoppade hehe..  vi va sist som vanligt hehe men det e inget ovanligt när man pratar om scorett hehe va mumma me julbord :) och showen va jätte bra hade jätte trevligt hela kvällen va hemma 2 i natt tror jag :)

gud va jag skriver hehe hoppas ni orkar läsa :P..

Här e lite bilder från gårdagen :)


Helén, Nina, Cathrine, jag och Sara hemma hos Nina :)

  
på duvan

 på månen allt folk :) ursäktar min dåliga kamera

 i maten :) mums mums

       

 

 roger pontare

 Ola

 Dileva


alla artister
Dileva, Hanna hedlund, Ola, Sibel, roger pontare, jennifer brown. tror det va alla :)

En helt klart lyckad kväll :)

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh lyckad kväll du måste haft!



sv: nej de ä på "vision of the seas".

den kom från USA hit till sverige å åkte

några rutter.

2009-11-28 @ 11:19:41
URL: http://juliaberglund.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh lyckad kväll du måste haft!



sv: nej de ä på "vision of the seas".

den kom från USA hit till sverige å åkte

några rutter.

2009-11-28 @ 11:19:41
URL: http://juliaberglund.blogg.se/
Postat av: CHRJ

sV: Hah eller hur! :P

2009-11-28 @ 12:01:20
URL: http://chrj.blogg.se/
Postat av: Carro

svar:godeftermiddag :) Nu är jag tillbaka på bloggen, kika gärna in och berätta vad just du vill läsa/se mer av i bloggen :)<3

2009-11-28 @ 12:15:01
URL: http://carolineamandaanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0