*** MSN

Helloj :)

Blir såå irriterad på min dator för det första så e den överfull me massa bilder, musik mm mm så det går inte att få plats me nån ting sen såå krånglar MSN jag får det inte att funka det kommer bara upp messenger har slutat att fungera :( det har blitt så här förut oxå men när man startat om datorn så har det funkar igen men nu har jag nog startat om den minst 5 ggr och det funkar fortfarande inte, jag kan verkligen inte alls mkt om datorer så får jag inte igång msn på några dagar e det nog dags att lämna in den nån stans så nån kan kolla på den hmm.. hatar tekniska prylar fast man e ju beroende av det men man blir sååå (ursäkta) förbannad när det blir fel på grejjerna...

Har faktiskt vart lat och låtit disken stå och det får den göra nu me tills imorgon så nu e det ett litet berg i diskhon :/ har verkligen vart jätte rastlös gått mellan tv och dator hehe och sen så blir man ju ännu mer rastlös när inte msn funkar... sen e jag oxå sjukt trött, gäspar hela tiden kan det va för att man har vart så mkt ute idag tro, det tror jag..

Nu väntar jag på att Desperat ska börja sen efter det så blir det kanske att jag lägger mej...



Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: T ack :P

2009-11-24 @ 20:18:13
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: A.C

aa men dt e skit jobbigt..haha.:s



vad har du gjort annar sd+:D

2009-11-24 @ 20:49:52
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: emelie -

Precis, bara att njuta av stunden då ju:)

2009-11-24 @ 21:11:52
URL: http://mewlii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0