NYCKELN till FRIHET

Hellu :)

oj va klockan rusar iväg redan 5 och det e kolsvart ute som vanligt plus att det börjat regna lite me :(.. har haft en lugn och skön dag :).. tog mej en varmdusch i förmiddas då jag raka bena och gjorde hårinpackning :) sen noppra jag ögonbryna och smörjde in mej me Dave summerglow så nu ska jag bli brun och fin igen hihi :) tycker den e jätte bra så rekomenderar den om ni vill bli bruna på en enklet och skonsamt sätt :).. sen har jag gjort ansiktsmask, jag filat och målat naglarna både på händer och tår hehe :P.. sen fick jag oxå prova ut min fulla outfit som jag ska ha imorn på firmafesten ;)..  så nu känner jag mej som en ny människa :D..

Nu har jag låge i soffan och kolla på en film som jag lånade av Lollo för några dagar sen NYCKELN till FRIHET jätte bra och spännande film. Handla om en man som blir anklagad för mord och straffas me fängelsestraff där inne träffar han många olika typer av människor om mkt händer där inne, filmen är 2 tim 17 min så det händer verkligen mkt vill inte såga så mkt för tycker ni ska se den själva om ni inte har sett den.. riktigt bra säger jag bara så det e värt att se den.. 



Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på men kvällen ska nog ändå bli lugn, ikväll e det ju ett nytt avsnitt av  glee yey hehe :)

Puss // MIKA

 


Kommentarer
Postat av: A.C

fan va dt lät njas:D hehe..^^

kan tänka mig att du känner dig fräsh:D borde också göra dt:p haha..~~



snacka om ansiktmask.. gjorde dt i söndags faktiskt..borde kanske göra dt idag också:) man ska göra dt två ggr i vecka lr ngt sånt..asch..ibland glömer jag bara lr orkar jag inte:p hehe.

o mitt hår växer fan ju inte..lugg växer skit fort..men inte resten av håret..fan också:( vill ha lite längre nu.. men men måste vänta jätteläääänge=/

2009-11-26 @ 18:37:56
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Bnsm ღ

precis! inte jag heller!



vad händer i helgen då? (:

2009-11-26 @ 20:03:12
URL: http://bnsm.blogg.se/
Postat av: CHRJ

sV: Jadå! Är det där Glee bra? :)

2009-11-26 @ 20:06:28
URL: http://chrj.blogg.se/
Postat av: A.C

hahha..lr hur?:)



ansikte blir ju helt avslappnad efter masken liksom, och huden blir så len och fin:) hehe..^^



godnatt söt:D

2009-11-26 @ 21:40:26
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0