Omelett ;)

Hej

Nu e jag hemma igen har vart hos en kompis på gruvlyckan sen kl 2 typ :) har kollat på film det blev the hangover :) har ni sett den?? den va riktigt rolig hehe jag skratta gööör mkt :P.. så den tycker jag att ni ska se, det handlar om fyra killar som åker te Las vegas på svensexa och där händer det väldigt mkt hihi :P..
 what happens in vegas stays in vegas ;)

 



Nu har jag just käkat i mej en hel omelett :) den blev jätte god oxå :P.. blev sugen på nått sött nu efter maten skulle sitta fint me en chokladboll hehe :P.. men jag kanske tar det sista av glassen lite senare istället :)...

Förut när jag satt på bussen hem så va det två killar som satt framför mej och prata om olika filmer och då kom SMALA SUSSI på tal hehe och den ena killen bara
- men du vet den e ju inte inspelad i värmland på riktigt
- asså e den inte
- nej den e inspelad i åmotfors
- jahaa

hehe jag hade goo lust att säga te han att det e ju faktiskt bengtsfors den e inspelad i men jag höll tyst de får väl tro va de vill :P..  sen ligger väl förfasen åmotfors i värmland hehe 


Puss // mika

  

 


Kommentarer
Postat av: Anni

sv: nej

2009-11-22 @ 20:43:25
URL: http://annizplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0