piss väder :(

Go morgon

Vakna upp pigg och glad men så ser man väder och man blir bara less på allt det regnar inte än i alla fall men det e väldigt grått lite sol hade ju inte skadat, sen e jag sååå fruktansvärt less på att jag inte har nått jobb för då skulle dagar som dessa gå såå mkt fortare och va mkt roligare.. frågan e om jag skulle ta ett ryck idag och gå ut och lämna lite fler CV men då måste jag in te bibblan först och få mej en dator som kan va ganska svårt för det sitter ju fasen alltid folk där :/.. men kan va värt ett försök det e väl på tiden att dela ut lite mer CV nu, även fast det känns som ingen nappar, de flesta butikerna har ju personal och extra personal :/..
ja jag får se vad jag gör dan har ju bara börjat än så länge..

har ni nått tips på vad jag ska söka för jobb så får ni gärna säga det :)




vad tycker ni och brittans nya låt??


Kommentarer
Postat av: emelie -

Svar: haha, förstår det :)

2009-11-19 @ 13:39:07
URL: http://mewlii.blogg.se/
Postat av: CHRJ

sV: Ja visst gör dom! =)

2009-11-19 @ 15:49:20
URL: http://chrj.blogg.se/
Postat av: A.C

hej hej ..



nu e jag hemma:D

varit i skolan sen tio imorse.. e helt slut asså.. det e redan kolsvart ute..tur att dt inte e storm här..fast dt var igår kväll..hemskt... men dt gick över imorse, fast regnade som fan när jag skulle köra till skolan:S asch~~



men men snart e dt helg ju..några planer??:) kram

2009-11-19 @ 16:48:01
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0