promenix :P

Hej

Har vart ute på en låång promenad me Andreas, va ute i en och en halv timme typ, gick runt och på andra sidan klarälven och sen över stora bron.. va en jätte fin slinga som gick längst vattnet så där blir det nog fler promenader :).. fast det känns ju i bena, gick hela tiden oavbrutet och ganska snabbt och mitt knä som jag gjorde illa i sommras börjar värka och göra ont igen :/.. men det måste ju bara va bra att få röra på det så mkt så möjligt tycker jag så det inte blir stelt liksom..

Nu har jag laga te mej lite käk det blev enkelt idag, makaroner och korv men det e gott de me hehe :).. blev dock väldigt mkt makaroner hehe så får se om jag orkar få i mej allt :P..  nu har solen gått ner redan :( men det va trevligt så länge den va framme UNDERBART känner mej faktiskt mkt piggare idag :D.. men nu blir man väl snart rastlös igen hehe vad ska man hitta på resterande av dan tro??

ska fortsätta och äta nu hihi sen får jag nog ta tag i disken :/ HATAR DISK nån som håller me mej?? man diskar ju fär fasen nästan varje dag eller det gör man om man inte sparar då så det blir ett jätte berg me disk hehe...


Kommentarer
Postat av: emelie -

Ja, det var till och med blå himmel hos mig ett tag :D

2009-11-24 @ 16:19:30
URL: http://mewlii.blogg.se/
Postat av: A.C

hej:)



jahha..okey..

dt e svårt att köpa presenter nu för tiden tkr jag..skit jobbigt också..hehe..

asch.. men men en månad kvar..får tänka lite innan man börjar med dt:) hehe..~

tur man inte har många som delar med..ananrs hade dt varit katastroft:p

2009-11-24 @ 17:48:55
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: CHRJ

sV: Ja jag älskar att resa!! :D

2009-11-24 @ 17:52:05
URL: http://chrj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0