Sol sol sol :D

Go morgon

ÅÅÅÅ vilken underbar morgon SOLEN lyser :D, så jag måste ju bara ut och gå en promenad nu innan frulle man får ju ta vara på den så länge den e framme :) Min kompis Jessika hade ringt te läkarn igår för hon känner sej lite seg och trött och undra om hon hade brist på något vet ni va läkarn sa då när hon fick höra att hon va född 88

- Jaha men alla 88:er nu verka va nere och trötta de får för lite sol, så jag lägger dej i den högen me alla andra 88:or så ska en doktor gå igenom dem..

HALLÅ vilken läkare hon fick inge bra svar på vad det kunde va bara att hon inte fick tillräckligt me sol men det får väl INGEN nu elle det e ju fan aldrig sol ute.. så det e väl bäst för mej att palla mej ut i solen och få lite energi får då e ju jag me i risksonen hehe..
BJUD ALLA 88:OR PÅ EN SOL RESA TYCKER JAG DÅ :P..

ska ta på mej nu och gå en promenix sen blir det frulle :D

puss




Kommentarer
Postat av: Em

haha vf just 88:or och inte någon annan årskull, jag skulle vilja höra teorin hur de kom fram till detta ;P haha



japp vi kan ses imorn eller idag men idag kan jag inte ta mig till stan så det är om du vill komma hit ? :) vi kan ju ta en promenad och mötas ;)

2009-11-24 @ 11:12:40
URL: http://mlliii.blogg.se/
Postat av: Söderlund

Söderlund har svarat på din kommentar:



"Ja men visst är det så! :D

Hoppas att allting är bra med dig? :)"

2009-11-24 @ 12:01:01
URL: http://robinsoderlund.se
Postat av: emelie -

Jag håller med mig, man blir så trött av vädret :p

2009-11-24 @ 12:05:17
URL: http://mewlii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0