tidigt :(

Go morgon :)

Ni kanske inte e uppe än skulle inte jag ha vart i alla fall om jag inte va tvungen te det :/.. usch vakna när kl va 06.30 men då orka jag inte gå upp såg låg te kl 07 istället men det e fortfarande mörkt ute så det känns ju nästan som det e mitt i natten :(.. hoppas det ljusnar te om en timme för då ska jag ut te bussen..

det bär ju av hemmåt i dag te skogarna hehe.. e fortfarande less på att jag måste åka så himla tidigt för jag ska ju inte va där förrän kl 13 hos tandläkarn men man måste offra sej när det inte går några j'kla *** bussar... sen skulle det faktiskt inte förvåna mej om tåget blir sent och så missar jag bussen te Bengtsfors, va fasen gör jag då??? gå te bengtsfors hehe neeee... ja det blir som det blir.. ska höra me Ellen om hon e hemma och vaken när jag kommer dit så kanske vi kunde fördriva tiden före innan jag ska te tandläkarn.

Nu får jag göra mej i ordning 
 
ni får ha en underbar helg :D

PUSS// MIKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0