Underbar helg

Go morgon :)

vaknar alltid sent när jag e hemma i skogen hehe.. men det e gött att få sova ut ibland :P.. denna helgen har vart hädelserik och det har vart jätte trevligt..

Kom ju te Linda i Lördags eftermiddag där oxå Fanny va :) så blev vi bjudna på käk när Emelie och Mia kom, förrätten va gäddbullar som låg på en groddbädd sen va det en god sås till :).. varmrätten va färsbiffar me ungstekt potatis och tomatsås och rötbeta till :).. allt va suveränt gott.. Lite senare kom Madde en sväng och hälsa på men hon kunde inte stanna så länge.. sen kom Emelie, Niklas o Johanna :) väldigt trevliga sen blev det mer och mer folk så jag vet inte riktigt hur många vi va där teslut det blev i alla fall så att vi blev för många i Lindas Lägenhet så då gick vi upp te en annan fest som va i ett stort hus :).. där träffa man oxå många kända ansikten :).. typisk billingfest men det va riktigt trevligt..

På söndag va det ju farsdag så då började det me att vi gratta Pappa me frukost på sängen :) och sen kl 2 Åkte vi iväg och hämte mormor o morfar och så åkte vi te Töckförs, morbror me familj va oxå me :).. åt på ett jätte mysigt ställe, Maten va såååååå himla god, jag åt hjortbiffar me rotmos o potatis me parmesanost sen va det en god lingonsås till det kanske inte låter så gott och det va nog första gången jag åt hjort men det va nog det godaste jag har ätit på väldigt länge sen te efterrätt åt jag sorbeglass men jag skulle ha tatt cheescaken istället för det va mumsig (fick smaka av mamma).. hade en mysig kväll där me släkten och det e alltid roligt att se alla och träffa kusinerna :)

Idag e det Måndag och jag åker upp te Karlstad i eftermiddag :).. ska jobba imorn.. är gött att komma hem dit ändå för hatar att va hemma här själv om dagarna när alla jobbar :(..

svarar på alla komentarer när jag kommer upp te Kd för här går det så segt att svara..
men vi höres ikväll :)

PUSS//MIKA

Kommentarer
Postat av: emelie

sv: hehe allt bra idag?

2009-11-09 @ 13:38:24
URL: http://nakenkaktus.blogg.se/
Postat av: julia [Fotoblogg]

jadå den har varit bra själv?:)

2009-11-09 @ 18:05:38
URL: http://juliiiakempff.blogg.se/
Postat av: S A N N A S . R U M

Den var helt ok, flög från Kina i lördags, så lite tråkigt att sitta på ett flyg hela dagen. Men annars helt ok :D

2009-11-09 @ 18:17:07
URL: http://sannasrum.blogg.se/
Postat av: emelie -

Svar: Ja, det har jag allt :) Själv då ?

2009-11-09 @ 18:21:55
URL: http://mewlii.blogg.se/
Postat av: sanna - [a story of my life]

svar: Tack , detsamma :D

2009-11-09 @ 18:24:50
URL: http://sannajjonssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0