Äntligen Fredag :D


Det betyder att det snart e helg :) och jag åker hemhem te skogen över helgen och imorn blir det party i ed me mina käraste vänner Madde, Nettan och Linda <3 ska bli riktigt roligt och för den delen så va det sjukt längesen jag va på hotellet i ed och festa :P.. ROLIGT :D

Sov tungt inatt oxå :) men jag rör mej som en elvisp i sängen hehe kanske inte riktigt men jag vrider mej hur många gånger som helst måste va nått som bekymmrar mej men jag kan inte riktigt sätta fingret på vad hehe det e tur jag har stor säng så jag inte rullar ut men vi får se hur det ska gå i helgen när jag ska sova i min 90 säng hemma hos mor o far hehe...
Underbart väder idag ser det ut att va, ser inte ut som det blåser så värst mkt heller jag hoppas inte det gör det för jag vill inte frysa ihjäl sen när jag cyklar ner te jobbet... börjar jobba 14 på duvan sen går jag te 19.. innan jag börjar jobba måste jag in på mic och lämna lite grejjer på scorett sen måste jag även in te systemet och köpa lite gotta inför helgen :D.. så jag får cykla ner vid 13 elle nått så jag hinner..

Ikväll e det fredagsfinal i idol :D har ju typ längtat hela veckan, så kl 20.00 i kväll på tv4 så börjar det och då ska i alla fall jag sitta bänkad framför tv  ska ni??



Måste diska nu igen innan jag börjar göra mej i ordning..

hörs senare ikväll :)

puss//MIKA


Kommentarer
Postat av: Em

jag ska titta :)

2009-10-09 @ 09:58:11
URL: http://mlliii.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejsan:)

har du några roliga planer för helgen då?



du har väl inte missat chansen att tävla om ett babyrosa nagelack från O.P.I hollywood i min blogg?



love/nicole

2009-10-09 @ 10:01:51
Postat av: nicole

Hejsan:)

har du några roliga planer för helgen då?



du har väl inte missat chansen att tävla om ett babyrosa nagelack från O.P.I hollywood i min blogg?



love/nicole

2009-10-09 @ 10:02:04
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/
Postat av: Anna

åh tack :D

ja är en riktigt bra serie <3

2009-10-09 @ 11:05:40
URL: http://twilightdevil.blogg.se/
Postat av: RUMPCHOCK!!!

SV: Aa, hoppas att de bättrar sig! :) Men blogg.se brukar alltid vara snabbt på morgonen, men segt på kvällen, eller är det så för dig med?? :)

KRAMAR!

2009-10-09 @ 11:15:43
URL: http://rumpchock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0