Fredag 2 okt

God Morgon :)

Idag vakna man upp te lte bättre väder ute härligt :).. jag ska snart cykla ner te ica en sväng och köpa sjölmedel (stavar man så? ) kanske blir att man handlar lite annat me när man ändå e där.. sen kl 10-14 har jag tvätttid JIPPPI inte hehe men det e gött när det e klart :P..

Tove gick vidare igår :) och det gjorde även karolina heter hon så hehe.. men jag blev framför allt glad att tove gick vidare det va ju henne jag höll tummarna för :D

nu har ica öppnat så det e bäst att sticka ner :)

hörs sen
puss// mika


Kommentarer
Postat av: Em

när kan jag komma sen ? :)

2009-10-02 @ 09:38:16
URL: http://mlliii.blogg.se/
Postat av: A.C

heJ:D



tack för frågorna:D

svaren kmr upp senare:D hehe..



sj e i skolan, sitter på en tråkig föreläsning:( uff~~ sltuar fyra idag:(



görs då?:D kram

2009-10-02 @ 14:17:57
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0