Hemma i Kd =)

hellu

Nu e jag tebaka i stan igen :) har haft en jätte bra och trevlig helg hemma i skogen me vänner och familj.. tänkte köra en liten sammanfattning som vanligt :)

Lördag jobba ju först på dan 11-16 på duvan me Johanna.. va sjukt segt i början men lite senare så rullade det på rätt bra som tur va hehe :D sprang te Tåget 10 i 4 och vid 5 så va jag i Åmål där Madde hämta upp mej :) tack gumman super snällt .. Åkte hem te henne först och bytte om och gjorde oss party klara :) fick även träffa deras underbara katter HD och Dexter <3 sååå himla söta... kl 7 gick vi ner te Nettans nya lägenhet där förfesten hölls :) spela mkt kort och mkt tjöt hehe jätte trevligt :D.. halv 10 kom våra chaufförer och då va det direkt mot Ed :) där va det disco och det blev en hel del folk och många kända ansikten man inte sätt på länge super trevligt :D halv två kom mor och far och hämta mej och Linda.. sov i bilen hela vägen hem efter vi hade släpt av Linda va såå himla trött inte konstigt kanske när man masar som man gör först jobb och sen hoppa på ett tåg och sen påt me en gång hehe men jag ska inte klaga för det va faktiskt värt det :P.. visar på att man blitt för gammal kanske hehe :P..

Söndag Vakna kl 12 :) ingen va hemma när jag vakna, de va på "älgsmällen" skytt tväling hehe.. Mamma blev faktiskt trea i sitt lag utav 12 så det va ju super bra :D... Halv 1 kom mamma hem och då satte vi oss direkt i bilen och åkte te Långed för att hämta mina grejjer sen blev det ett stopp i Bengtsfors och handla mat te mormor och morfar och sen direkt hem te dem me de.. sen fick vi hämta pappa som va i skogen och grejja.. så satt i princip i bilen hela dan idag kändes det som va hemma en timme innan det va dags att åka upp te Årjäng och på bussen te karlstad.. Nu e jag i alla fall här och kan vila lite, börjar inte jobba förrän halv fyra imorn så har låång sovmorron :D gött de :P..

Det blev tyvärr inga kort tagna i helgen, ingen hade kamera me sej och jag tror inte nån tänkte på det heller inte jag i alla fall.. hade jag haft me min hade det självklart blitt bilder men nu låg ju min hemma i skogen...



Cykla hem förut när jag kom me bussen för hade ju cykeln ner igår när jag jobbade så den har stått där själv hela helgen :(..  va fruktansvärt kallt och mörkt som fasen men jag cykla fort så då va jag snart hemma hehe :P.. Nu har jag kolla på Ensam mamma söker ;) blir bara bättre för varje gång nu.. såå mysigt :P..

Hoppas ni haft en bra helg :)

Nu ska jag ta en alvedon och sen lägga mej i soffan och kolla på Evan den allsmäktige :)

puss//MIKA

Kommentarer
Postat av: O L I V I A

eller hur :)

tack snälla du!

2009-10-11 @ 21:28:47
URL: http://picoh.blogg.se/
Postat av: O L I V I A

eller hur :)

tack snälla du!

2009-10-11 @ 21:29:18
URL: http://picoh.blogg.se/
Postat av: O L I V I A

tack iallfall!

vad ska du hitta på imorgon då? (:

2009-10-11 @ 21:44:45
URL: http://picoh.blogg.se/
Postat av: Lisa

haha bra ! då åkte rätt tjej ut :D yee



kuligt :D måndag i morgon då :S hur känns det . haha .. puss

2009-10-11 @ 21:52:51
URL: http://jinandjang.blogg.se/
Postat av: Fiiisa! - It's all about me!

okejokej, visst han har väl några dåliga låtar men många är enormt bra! (:

2009-10-11 @ 22:44:45
URL: http://sophielarssoon.blogg.se/
Postat av: A.C

aa exakt:D hehe..^^

man vågar itne testa på ngn ny då..tönk dt inte kmr bli bra..kmr må dåligt som fan:p ahha..

en njas frilla e viktigt för mig liksom..haha^^



haft en bra helg då söt+:D pössss

2009-10-11 @ 23:36:08
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0