Just like heaven

Hej elle go kväll :)


Usch kl börjar bli sent nu och jag ska upp och jobba imorn så måste snart lägga mej så jag orkar me morgon dagen men fastna vid tv och har nyss kollat på just like heaven ni kanske har sett den, men jag hade aldrig sett den förut och den va jätte bra.. rolig och lite sorlig men ändå väldigt romatiskt och så sluta det lyckligt, älskar verkligen sånna filmer och som vanligt kunde inte mina ögon hålla tätt så sitter här och skriver nu fortfarande lite tårögd hihi känslig man e asså. '
har ni inte sett den tycker jag verkligen ni ska se den om ni tycker om komedi/romatisktdrama :)




Ne nu ska jag borsta tänderna och sen blir det sängen.. upp och jobba imorn som sagt :)

Måste oxå bara tacka för alla komentarer det värmer verkligen :)

natti natti puss//mika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0