Kärlek

Go kväll

Kolla ni på idol??
idag va det michael jackson :) han har ju såå många bra låtar men jag förstår idolerna att det va en tuff utmaning för det e inte lätt kan jag tro att härma hans låtar ingen och då menar jag verkligen INGEN gör ju hans låtar lika bra som han själv gjorde..
men det va en del som jag tyckte gjorde väldigt bra ifrån sej tex Erik min favorit :) sen va även Reza och Rabih jätte duktiga..  sen e ju tove en favvorit hon va nte så jätte bra idag hon har rösten men det gick inte så jätte bra allt annat men rösta på henne för hon ska inte åka ut hon e ju en grym sångerska..
vem tror ni åker ut idag??
jag vet faktiskt inte vem det e som åker men jag kanske tror och hoppas nog på att Niklas åker ut han tilltalar mej inget, tycker inte om hans röst så mkt..

Slut låten som de gjorde allihopa va toppen den gjorde de verkligen jätte bra :) nästan så man fick en tår i ögat..


the king of pop


Ska så klart kolla klart på idol sen efter nyheterna men efter det så blir det nog sängen om det inte går nån bra film på tv..  
Tycker inte om detta mörker som e utanför skulle helst inte vilja sova ensam men va ska man göra det e bara att bita ihop och finna sej i den situation man befinner sej i helt enkelt.. imorn e det en ny dag och det e LÖRDAG :) 

natti natti // MIKA

  


Kommentarer
Postat av: Simone

sv: Tack så hemskt mycket! :D

2009-10-16 @ 22:45:12
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: A.C - jag har aldrig varit snygg men har alltid varit söt:)

hehe..okey:)

jag har inte följt idol alls..men har hört namnet på dem:p agness, darin, kevin ..måns..sen kan jag nog inte mer:p hahaha..~~



gödnatt söt:D

2009-10-17 @ 00:32:58
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Anonym

ne snön va väl framma 2 timmar sen försvann den

2009-10-17 @ 00:43:41
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: yasemin

M Jacksson var den bästa i musik världen han hade allt i blodet redan .

R.I.P (L) LOVE

2009-10-18 @ 11:44:53
URL: http://chanellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0