Klar

Hellu

Nu e jag äntligen klar me tvätten, pust asså så här mkt tvätt har jag nog aldrig haft förut, tog precis ur den sista maskin ur torktumlarn, har hållt på me tvätten i fyra timmar, hela tvätt tiden 2-6 och jag brukar alltid bli klar mist 1 timme innan utsatt tid.. 7 maskiner har jag kört hehe det e tur det e 3 maskiner där nere annars hade det tatt ännu längre tid..
Nu e det i alla fall klart och det mesta e torktummlat så det e bara att vika ihop men det får jag ta senare eller till och med imorn hehe.. 

mellan varven jag har vart nere i tvättstugan så har jag kollat på dessperat :D så idag har jag hunnit kolla igenom 8 avsnitt så nu e det bara hälften kvar sen har jag kollat klart på säsong två :)

Belv en sen middag idag eftersom jag har hållt på me tvätten, så har precis käkat köttfärssås o spagetti nu :) riktigt riktigt gott och nu me riktigt köttfärs oxå älgfärs :) fick me mej 3 kg älgfärs hemmifrån plus en lite älgfilé
<3 bättre kött får man leta efter och när det e jagat och styckat hemma oxå så e det nått specielt det smakar vilt hehe :)..
men när jag höll på att laga till detta så fick jag se att det va slut på ketchupen och det går ju inte och äta köttfärsås o spagetti utan ketchup hehe.. går väl men inte lika gott så jag satte mej på cykeln och cykla ner te ICA och köpte ketchup hehe ofta man går in på ICA och enbart köper en ketchup flaska hehe första gången för mej i alla fall..



Det e redan kolsvart ute så himla tråkigt tycker inte om det alls..

Ikväll e det Desperate hihi Missa inte de :)

Nu ska jag lägga mej i soffan och smälta maten hehe blev jätte mätt och tjock :P..

Puss// MIKA




Kommentarer
Postat av: Linda Olofsson

sv; Nej, men herregud, jag tycker bara det är roligt när folk tycker till och när dom vågar säga något. Trevligt med denna pratstund :)



/Linda

2009-10-27 @ 18:30:00
URL: http://difficult.blogg.se/
Postat av: Mikaela

visst är den! tack tack! allt bra med dig?

2009-10-27 @ 19:11:08
URL: http://mikaelaelisacharlotte.blogg.se/
Postat av: LINDA OLOFSSON <3

Det är inte så himla många som gör det. Kanske för att jag inte skriver om mitt barn när det bajsar och måste snyta sig och så, tycker bara att hon ska få vara den hon är och kanske visa sig med en och annan bild ibalnd i min blogg :D



Men du är söt som undrar, bara roligt =)

2009-10-27 @ 19:38:13
URL: http://difficult.blogg.se/
Postat av: LINDA OLOFSSON <3

sv; Ja men precis =)

2009-10-27 @ 19:58:36
URL: http://difficult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0