Lördag :)

Go morron

Jag och Linda e redan uppe och e pigga och glada :D käner mig inte alls nått bakfull hehe... Kvällen igår va sååå himla roligt vi va på Harry´s.. och jag måste säga att jag gillar verkligen harry´s det e verkligen blandade åldrar och sen så jobbar ju den snyggaste bartendern där oxå <3.. Och det roliga va att det bara va vi som va utklädda hehe men då blev vi oxå väldigt populära vill jag lova hehe.. fick drinkar och påfyllning hela tiden hehe..  Kvällen va super och den sluta me att vi käka på burger king innan vi tog Taxi hem..

Idag blir det hem te Bengtsfors så tåget går 13.10 här ifrån så e vi i Åmål 14.08 och där kommer Lindas far och hämtar oss.. sen möter Ellen upp mej i Bengan och sen e det påt igen hehe.. fest på Dalia :D

tog inte så jätte mkt kort men lite blev det
Här e lite bilder från gårdagen


denna räven möttes vi av när vi gick ut te bussen, han blödde från svansen jätte mkt och ville nogantagligen ha hjälp.. försökte springa in i traphuset..
stackarn :(
Vi ringde te Polisen, och de skulle skicka en bil om det fanns nån, men jag tror inte de brydde sej faktiskt..


Vi när vi väntar på bussen :) träffa en snäll thaiman "haha" som tog kortet på oss

 
Maffia bruden ;)                            Devil Woman :)


Nu ska vi straxt åka ner te stan och käka på subway innan vi drar sen blir det PARTY PRTY igen hehe :P..
ni får ha en toppen Halloween :)

puss // MIKA O LINDA


Kommentarer
Postat av: fiiisa - it's all about me

jaoo igår var jag på bio och på resturang ^^

2009-10-31 @ 12:37:15
URL: http://sophielarssoon.blogg.se/
Postat av: Stefanie

Så gullig räv. Stackare! Man ser var han gått i alla fall. Runt runt...

2009-11-02 @ 13:21:58
URL: http://lothigiius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0